Nov 18, 2011

SEMINAR KEUSAHAWANAN SISWAZAH TANI 2011 UUM SINTOK, KEDAH

Tarikh: 16 Nov 2011
Tempat: Dewan Tradewinds UUM Sintok Kedah

Laporan bagi Seminar Keusahawanan Siswazah Tani 2011 ini disediakan oleh Citra Global Sdn Bhdbertujuan untuk membantu pihak Majlis Latihan Pertanian Kebangsaan (NATC) dan Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani (MOA) mengetahui perjalanan program yang telah dijalankan dengan jayanya bertempat di Dewan Tradewinds UUM Sintok Kedah.
Selain itu laporan ini juga adalah bertujuan bagi memberikan beberapa cadangan dan laporan hasil daripada program tiga hari dua malam yang dijalankan serta para peserta dapat merapatkan jurang hubungan dengan pihak kementerian. Laporan ini disediakan dalam bentuk ringkasan,carta, jadual serta graf analisa bagi memudahkan pihak NATC mengetahui statistik profil serta perjalanan program sepanjang program.
Seramai 141 peserta yang telah mendaftar sebagai peserta terdiri daripada 36 peserta lelaki dan 105peserta wanita. Berikut adalah pecahan pendaftaran peserta mengikut jantina.
Pihak CGSB mengusulkan program ini perlu diperkembangkan secara teknikal dengan mengadakan seminar 3 hari 2 malam supaya program ini dapat membantu siswazah lebih berminat dengan pertanian.






No comments: